Inleveren kleding handbal op donderdag 8 juli

De kledinglease commissie afdeling Handbal vraagt of alle leiders de tassen met shirts en reserveshirts, trainingspakken, leiderstassen en ballen inleveren op:

DONDERDAG 8 JULI BIJ DE KLEEDKAMERS OP HET SPORTPARK

19.00 UUR – 19.30 UUR: Alle F-D-E teams
19.30 UUR – 20.00 UUR: Alle C-B-A teams
20.00 UUR – 20.30 UUR: Alle senioren en recreanten teams

  • We willen graag van elk team een briefje ontvangen tijdens de inleveravond op 8 juli met een rekeningnummer waar de BORG van de kledinglease op gestort kan worden.
  • Deze borg kan je gebruiken voor een activiteit in de voorbereiding van seizoen 2021-2022
  • Mocht je volgend seizoen geen leider/leidster meer zijn, willen we ook graag deze kleding ontvangen op 8 juli.
  • We kunnen nog niet aangeven wanneer de nieuwe kleding uitgegeven wordt. Dit wordt op de website bekend gemaakt.

Verder hebben Anouk, Jolanda en Karin aangegeven na het seizoen 2021-2022 te stoppen met de kledinglease. Mocht je interesse hebben, geven wij je graag de ruimte om dit seizoen al een beetje mee te draaien.

De taakverdeling is:

  • Jolanda: Jeugd F t/m A
  • Anouk: Senioren en recreanten
  • Karin: Leiders en trainers.