AlgemeenHandbal
Inleveren kleding handbal op donderdag 8 juli
De kledinglease commissie afdeling Handbal vraagt of alle leiders de tassen met shirts en reserveshirts, trainingspakken, leiderstassen en ballen inleveren op:
DONDERDAG 8 JULI BIJ DE KLEEDKAMERS OP HET SPORTPARK
19.00 UUR – 19.30 UUR: Alle F-D-E teams
19.30 UUR – 20.00 UUR: Alle C-B-A teams
20.00 UUR – 20.30 UUR: Alle senioren en recreanten teams
- We willen graag van elk team een briefje ontvangen tijdens de inleveravond op 8 juli met een rekeningnummer waar de BORG van de kledinglease op gestort kan worden.
- Deze borg kan je gebruiken voor een activiteit in de voorbereiding van seizoen 2021-2022
- Mocht je volgend seizoen geen leider/leidster meer zijn, willen we ook graag deze kleding ontvangen op 8 juli.
- We kunnen nog niet aangeven wanneer de nieuwe kleding uitgegeven wordt. Dit wordt op de website bekend gemaakt.
Verder hebben Anouk, Jolanda en Karin aangegeven na het seizoen 2021-2022 te stoppen met de kledinglease. Mocht je interesse hebben, geven wij je graag de ruimte om dit seizoen al een beetje mee te draaien.
De taakverdeling is:
- Jolanda: Jeugd F t/m A
- Anouk: Senioren en recreanten
- Karin: Leiders en trainers.