
𝗛𝗲𝘁 𝟮𝗲 𝘁𝗲𝗮𝗺 𝘃𝗮𝗻 𝗪𝗶𝗷𝗵𝗲 ’𝟵𝟮 𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗻𝗮𝗰𝗼𝗺𝗽𝗲𝘁𝗶𝘁𝗶𝗲 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗼𝘁𝗶𝗲!
Door een knappe 4 – 2 overwinning op concurrent ABS 2 heeft het 2e team van Wijhe ’92 op zondag 17 mei alsnog de periodetitel binnengehaald! Een geweldige prestatie die ervoor zorgt dat het seizoen nog niet voorbij is.
Het 2e team strijdt nu in de nacompetitie om promotie naar de 1e klasse. Daarvoor moeten nog drie wedstrijden gewonnen worden. Bij verlies zit het avontuur er direct op, dus alle steun is meer dan welkom!
De eerste wedstrijd in de nacompetitie wordt meteen een thuiswedstrijd.
Wanneer: Zondag 31 mei
Wie: Wijhe ’92 2 – Spero 2 (uit Elst)
Aanvang: 10.30 uur
Waar: Sportpark Wijhe ’92
Kom allemaal naar het sportpark om ons 2e team aan te moedigen tijdens deze belangrijke wedstrijd!
Wij wensen het 2e team heel veel succes in de nacompetitie!
Zet ‘m op!
